مرکز کامپیوتر کلیک: فروش و تعمیر کامپیوتر، لب تاب، فروش وتعمیرات تخصصی و نصب استاندارد بوردهای هوشمند و پروژکتور و همچنین تمامی لوازم جانبی مورد نیاز شما را تامین می کند ضمن اینکه نرم افزارهای تخصصی و نیمه تخصصی، نرم افزارهای عمومی، محتواهای آموزشی مدارس و نرم افزارهای حسابداری نیز کار حرفه ای ماست. ده سال تجربه علمی و عملی در زمینه بوردهای هوشمند و پروژکتور

انواع محتوای آموزشی از پایه اول ابتدایی تا کلاس دهم


این محتوای آموزشی که محتوای آریا نام دارد با 6سال سابقه ی حضور و استفاده در بین دانش آموزان در استانهای کشور مختلف مورد استفاده قرار گرفته به طوری که در بین معلمان جایگاه ویژه ای را نسبت به محتواهای دیگر به خود اختصاص داده است.

این مرکز (کامپیوتر کلیک) به عنوان نماینده ی مذکور در استان هرمزگان افتخار دارد که به عنوان اولین مرکز رایانه ای در سطح بسیار بالایی توانسته است این محتوا را آموزش دهد و در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار دهد و آموزش استفاده از آن نیز به عهده بگیرد که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم.

کیف الکترونیک آریا در دبستان ، یک بسته نرم افزاری که به دو صورت و بهراه دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی می باشد.

محتویات لوح فشرده 1 :

شامل کلیه کتابهای درسی سوم دبستان بهمراه صدها فیلم آموزشی ، تمرین های تعاملی ، کتاب گویا ، آزمون ، تورهای مجازی می باشد.

این محتوا دانش آموز را قادر می سازد تا مفاهیم درسی را در محیطی شاداب تر و با عمیق یادگیری بیشتر فرا بگیرد و همچنین معلمین می توانند در کلاس های هوشمند با بهره گیری از این محتوا شادابی و نشاط را در کنار یادگیری سریع تر و عمیق تر برای کلاس درس خود به ارمغان بیاورند.

این لوح فشرده فقط بر روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب و راه اندازی می باشد.

محتویات لوح فشرده 2 :

شامل مجموعه فلش کارت های آموزشی برای دروس فارسی ، علوم ، قرآن ، ریاضی ، هدیه های آسمانی و مطالعات اجتماعی می باشد . هر بسته از فلش کارت ها شامل خلاصه دروس و مطالب مهم هر درس بهمراه سوالات متعدد مفهومی بگونه ای طراحی شده که دانش آموزان در کمترین زمان ممکن مطالب مهم هر درس را دوره و به خاطر بسپارند.

این لوح فشرده بر روی سیستم عامل ویندوز و آندروید (گوشی های همراه و تبلت) قابل نصب و راه اندازی می باشد.

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 111

هرمزگان-پارسیان-خیابان مخابرات-روبرو دارایی-جنب کافینت پرسرعت-مرکز کامپیوتر کلیک

شاید بهترین نباشیم اما انتخاب بهترین هاییم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما